wtorek, 22 stycznia 2013

Żyć czy nie Żyć....?

Ciekawi was życie po śmierci??? Bo mnie tak i to bardzo, czasami myślę jak to jest umrzeć i być w innym ciele człowieka niż byłeś/a .... Czy to nie jest ciekawe??? I może nie prawdziwe, ale ciekawe:D



   Chciałam latać wysoko  jak ptak, 
   Nie chciałam dłużej na ziemi tkwić,
   Chciałam się w przestworza wznieść,
   Ale coś ściągało mnie w dół.
   Coś kazało mi ze strachu drżeć,
   Coś czego nawet nie mogłam zobaczyć,
   To coś w końcu dopadło mnie,
    Musiałam walczyć z demonem we mnie.

    Zapytałam siebie czego chce,
    Czy walczyć czy poddać się.
    Szukałam odpowiedzi w snach,
    Wtedy demon chciał mnie zniszczyć.

     Kiedyś w końcu sprzeciwie się.
     Znajdę siłę powiem NIE ! 
     Stanę z nim twarzą w twarz.
     I zniszczę demona we mnie !.!.!.!




   Ludzie odchodzą i już nie wracają ...
"Rodzimy Się By Żyć, Żyjemy By Umierać"-czyż nie ...?

Brak komentarzy: