poniedziałek, 21 stycznia 2013

Początek


Cześć;) 

Jestem tu nowa i chcę bardzo pisać bloga.

           Ciężko mi pisać ,bo dokładnie nie wiem jak zacząć ,chodzi mi o to ,żeby się z wami przywitać i napisać parę zdań ,więc zacznę od tego co będzie w moim blogu. Więc cześć mam na imię Gabi jestem przeciętną 13-latką  mającą swoje wzloty i upadki.
            Na początek zacznę pisać o moich przygodach w snach  nie wiem czy lubicie takie mroczne strefy... ale ja mam właśnie takie sny- przygody oraz różne przywidzenia dokładnie( czyli jakieś zjawy duchy no itp.) wszystkiego dowiecie się jak to opiszę.
            Więc do zobaczenia! Proszę pisać komentarze oraz opinie czyli -Zabawne,-Interesujące albo -Fajne ,wtedy będę wiedziała czy mój blog jest dobry do czytania dla młodzieży i nie tylko oraz czy coś w nim brakuje




1 komentarz:

Unknown pisze...

Odrazu mówię że jest EKSTRA :*